Obchodní podmínky, záruční podmínky, reklamační řád - eshop

 

Prodávající:
Pavel Hermély
Tovačovská 3337/2d
750 02 Přerov
IČO: 67688691 DIČ: CZ6705130344

Provozovna, odběrné místo:
Tovačovská 3337/2d,750 02 Přerov

Kupující:
a) spotřebitel - je fyzická osoba při uzavírání kupní smlouvy s prodávajícím nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti ani v rámci výkonu svého povolání. Při vyplnění objednávky není uvedeno žádné IČO. nebo

b) firma, podnikatel - je právnická osoba zapsaná v obchodním rejstříku nebo osoba, která podniká na základě živnostenského oprávnění nebo osoba která podniká na základějiného než živnostenského oprávnění podle zvláštních předpisů nebo osoba , která provozuje zemědělskou výrobu a je zapsána do evidence dle zvláštních předpisů. Při vyplnění objednávky je uvedeno IČO subjektu. nebo

c) státní organizace - například školy, úřady, zdravotnická zařízení apod... Opět při vyplnění objednávky je uvedeno IČO subjektu.

Tudíž uvede-li kupující IČ prohlašuje tím, že je podnikatel nebo státní organizace a nikoliv spotřebitel

I. Všeobecná ustanovení

Kupující učiněním objednávky akceptuje obchodní podmínky pro dodávky zboží vyhlášené prodávajícím. Tyto obchodní podmínky jsou platné pro prodej zboží pouze v České republice. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné, pokud není ve smlouvě stanoveno výslovně něco jiného. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti společnosti Cleanshop s.r.o., dále jen "prodávající" a jeho zákazníků dále jen "kupující" a ve svém aktuálním znění tvoří obsah kupní smlouvy (o dodávce zboží), resp. je její nedílnou součástí.

II. Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy jsou pouze položky výslovně uvedené v kupní smlouvě - objednávce (dále jen zboží). Váhy, rozměry, kapacita, ceny, výkony a ostatní údaje obsažené na www.hermely.cz, jsou nezávaznými údaji, pokud nebyly ve smlouvě výslovně uvedeny jako závazné.

Prodávající se zavazuje, že bude kupujícím dodávat:
- bezzávadné zboží v souladu se specifikací nebo s vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží
- vyhovující normám, předpisům a nařízením platným na území ČR
- vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních opraven, jeli to pro daný druh zboží obvyklé.

III. Místo plnění

Místem plnění je prodejna prodávajícího. Při osobním odběru zboží je kupující povinen na prodejně předložit doklad o úplném zaplacení zboží. Při odběru zboží jinou osobou než kupujícím je odebírající osoba povinna se prokázat zplnomocněním kupujícího, vystaveným na jméno a platný občanský průkaz pověřené osoby.

IV. Objednávka zboží a uzavření smlouvy

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva se považuje za uzavřenou okamžikem odesláním objednávky. Prodávající si může v jednotlivém případě vyhradit vznik smlouvy potvrzením objednávky a vystavením zálohové faktury až na 100% cenu za objednané zboží. V takovém případě je prodávající oprávněn žádat kupujícího potvrzení objednávky telefonicky nebo písemně. Odmítne-li kupující takovou objednávku potvrdit, považuje se objednávka za neplatnou.

V. Cena zboží a úhrada

Nabídkové ceny uvedené na internetových stránkách prodávajícího jsou platné v okamžiku objednání. Ceny uvedené v E-SHOP jsou platné pouze pro nákup prostřednictvím e-shop objednávky bez asistence našich prodejců. Nelze je uplatňovat na naší kamenné prodejně či odběrných místech! Prodávající si vyhrazuje právo tiskových chyb a změny cen, v případě změny peněžních kurzů, výrazném nárůstu inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek u výrobců a ostatních dodavatelů zboží. V případě tiskové chyby v ceně uvedené na internetových stránkách, může být objednávka jednostraně zrušena ze strany prodávajícího. Ceny uvedené v obchodu www.hermely.cz platí i při platbě v hotovosti, na dobírku, převodem na bankovní účet není-li písemně dohodnuto jinak. Kupní cena bude považována za uhrazenou teprve připsáním celé kupní ceny za samostatnou část dodávky na běžný účet prodávajícího nebo uhrazením v hotovosti na pokladně prodávajícího. V případě nedodržení jakékoliv platební lhůty je kupující povinen zaplatit prodávajícímu poplatky z prodlení z hodnoty včas nezaplacené částky ve výši 0,1 % za každý den prodlení. Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo ke zboží až do úplného zaplacení kupní ceny. Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím je současně daňovým dokladem. Daňovým dokladem je rovněž prodejka za hotové vydaná při platbě za hotové pokladnou prodávajícího. Převzetí zboží kupujícím je zásadně možné až po jeho úplném zaplacení, pokud není dohodnuto jinak.

VI. Způsob a cena dopravy - platí pouze pro ČR:

a) osobní odběr zboží na adrese Tovačovská 3337/2d, 750 02 Přerov
b) Česká pošta do 30 kg - (dobírka, bankovním převodem)
c) FOFR 30 kg - cena se může dodatečně upravit (dobírka, bankovním převodem)
d) osobním odvozem ke kupujícímu - pouze u větších strojů v ceně nad 40.000 bez DPH. U takové objednávky je doprava ZDARMA. Zboží Vám přivezeme, předáme a předvedeme. Platba je vždy v hotovosti na místě předání zboží. Termín závozu bude dopředu dohodnut telefonicky.

V případě, že je nákup zboží nad 2000,00 Kč bez DPH je doprava zdarma.

V případě,že je nákup zboží nižší než 2000,00 Kč bez DPH je doprava účtována za 124,00 Kč bez DPH.

 

Při výběru platby "Bankovním převodem" Vám bude nejprve zaslán doklad - faktura a až po jejím uhrazení Vám bude zasláno zboží.

Zákon o DPH Hlava III § 9 odst.1 písmeno a)
Zdanitelné plnění se považuje za uskutečněné při prodeji zboží podle kupní smlouvy dnem dodání, v ostatních případech dnem převzetí nebo zaplacením zboží, a to tím dnem, který nastane dříve, pokud tento zákon nestanoví jinak. "Den dodání zboží" dle obchodního zákoníku: Hlava II, oddíl 2, § 412 odst. 1.

VII. Podmínky odstoupení od smlouvy uzavřené za pomoci prostředků dálkové komunikace (vrácení zboží)

Odstoupení od smlouvy kupujícím, který je spotřebitel (ne prodej na IČO) - odstoupení od smlouvy bez udání důvodu (§ 53 odst. 7 občanského zákoníku) – je-li kupující spotřebitel a byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. Nevstahuje se na reklamace, které se řídí občanským zakoníkem (č. 40/1964 Sb.). Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich splnění Vám bude vrácena kupní cena. Zašlete žádost o odstoupení od kupní smlouvy na hermely@hermely.cz, zároveň zašlete zboží na adreu Pavel Hermély, Tovačovská 3337/2d, 750 02 Přerov. Zboží zašlete spolu s kopií žádosti o ostoupení od kupní smlouvy.

V případě odstoupení kupujícího podnikatele (§436 zákon č. 513/1991 Sb. obchodního zákoníku ve znění pozdějších předpisů) Prodávající uvádí, že kupujícímu může být nabídnuto ukončení kupní smlouvy dohodou v závislosti na stavu vráceného zboží, ušlé záruce a aktuální ceně vráceného zboží. Stav zboží a zmíněné okolnosti posuzuje prodávající. V případě nedohodnutí obou stran zůstává kupní smlouva nedotčena a zboží kupujícímu bude zasláno na jeho náklady zpět popřípadě si jej může vyzvednout osobně v sídle prodávajícího.

Zboží, které budete v rámci odstoupení od smlouvy odesílat zpět na naši adresu, musí být v původním obalu, nesmí jevit známky používání, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s originálním dokladem o koupi. Vrácené zboží musí být v původním nepoškozeném obalu, který může být poškozen úměrně nutnosti vybalení věci. Při balení a odesílání zboží prosím, použijte balícího papíru nebo kartonu tak, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození zboží. Neposílejte zboží na dobírku!!!!!! (zásilky zaslané na dobírku nebudou přijaty), doporučujeme Vám zboží pojistit. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám bude kupní cena za zboží vrácena na Váš účet nejpozději do 30-ti kalendářních dnů po doručení zboží na naši adresu.

Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy:

a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění.
b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
c) u metrážního zboží upraveného podle přání spotřebitele (hadice, apod.) nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.
d) na dodávku katalogů novin, periodik a časopisů,
e) spočívajících ve hře nebo loterii.
f) při poruše, nebo nefunkčnosti reklamního dárku, který byl u zboží dodán zdarma, pouze jako forma marketingové podpory prodeje
g) při objednávce přes E-shop a vyzvednutí zboží na kamenné pobočce, kde kupní smouva je uzavřena v prostorách k tomu obyklích, není možné využít 14 denní lhůtu na vrácení zboží.

VIII. Odpovědnost za vady zboží (rozpor s kupní smlouvou)

Kupující je před prvním použitím povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit, v opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu. Záruční doba začíná běžet převzetím věci kupujícím. Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky, toto platí také pro přebírání zboží na prodejnách.!!! (reklamační protokol) a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem nebo zboží napřebírat z důvodu poškození. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Podepsáním přepravního listu nebo dodacího listu bez výhrad zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

Pokud kupující zjistí, že výrobek je poškozen a přepravní obal je neporušen pak ještě ten den po převzetí zboží zašle reklamaci s fotodokumentací poškozeného výrobku a obalu doporučeným dopisem na adresu Pavel Hermély, Tovačovská 3337/2d,750 02 Přerov, a zároveň zašle reklamaci s fotodokumentací na hermely@hermely.cz.

Reklamace bude uznána jen v případě, že originální obal s výrobními čísly výrobku je neporušen a reklamace byla uplatněna v den kdy došlo k převzetí výrobku zákazníkem.

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

IX. Nepřevzetí objednaného zboží

UPOZORNĚNÍ: Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) a dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží, uhrazení nákladů spojených s nepřevzetím zásilky a veškeré vícenáklady, které dodavateli vzniknou v souvislosti s uzavřenou objednávkou, a dále manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 500,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou postoupeny smluvní společnosti pro vymáhání a prodej pohledávek k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojené.

X. Zpracování osobních údajů a jejich využití

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání). Osobní údaje, které jsou poskytnuty kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.

XI. Závěrečné ustanovení

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel řídí se vztahy obchodními podmínkami neupravené občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy, které neupravují obchodní podmínky a které se vztahují na podnikatele, obchodním zákoníkem, č. 513/1991

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnost 1.11.2014. Změny obchodních podmínek vyhrazeny.

 
Záruční podmínky, reklamační řád
 

Zboží prodávané v našem e-shopu pochází od jednotlivých zastoupení značek v ČR a je určené pouze pro český trh s originálními záručními listy. Jen tak máte zajištěný bezplatný záruční servis po dobu 24 měsíců v síti autorizovaných záručních servisů jednotlivých značek.

Převzetím zboží spotřebitelem se rozumí okamžik převzetí od provávajícího resp. od dopravce. Převzetím zboží podnikatelem se rozumí předání zboží prodávajícím kupujícímu resp. prvnímu přepravci.

Jako doklad o záruce slouží daňový doklad vystavený prodávajícím. Na tomto dokladu budou uvedeny všechny potřebné údaje pro uplatnění záruky. Pokud je to vzhledem k charakteru zakoupeného zboží potřebné vystaví prodávající záruční list obsahující specifikaci rozsahu záruky, podmínky a dobu platnosti.

Délka záruční doby

Záruka začíná běžet dnem převzetí zboží viz úvod tohoto reklamačního řádu.

a) Je-li kupujícím spotřebitel dle definice VOP, je zákonná záruční doba 24 měsíců**. Práva z odpovědnosti za vady zboží, pro které platí záruční doba, zaniknou nebyla-li uplatněna v záruční době.

b) Je-li kupujícím jiný subjekt než spotřebitel dle definice VOP, je zákoná doba stanovena na 12 měsíců** (nákup na IČO). Práva z odpovědnosti za vady zboží, pro které platí záruční doba, zaniknou nebyla-li uplatněna v záruční době.

** Uvedená záruční doba však neplatí pro zboží spotřebního charakteru, které podléhá opotřebení následkem užívání výrobku k účelu, ke kterému je určený a jeho samotná životnost je menší než výše uvedené záruční lhůty. Tzn. například papírový spotřební materiál, filtrační segmenty, hadry, utěrky, textilní návleky mopů, díly úklidového nářadí jejichž životnost je závislá na frekvenci používání jako například, držáky mopů, pedály držáků mopu, klipsny na jazyky mopů apod. U takto definovaného spotřebního materiálu drží prodávající lhůtu 1 měsíc od převzetí zboží pro odhalení případné výrobní či technologické vady, po kterou může kupuící tyto vady reklamovat. U výše vypsaných výrobků v tomto čl. II je obvyklá životnost od 1 do 12 měsíců v závislosti na způsobu a četnosti používání.

Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.

Kontrola a převzetí doručeného zboží

Zboží je před expedicí kontrolováno a důkladně zabaleno. Tudíž garantujeme, že jsme výrobky odeslaly v nepoškozeném stavu. Nicméně ve výjimečných případech může být poškozeno přepravcem. V tomto případě musíte reklamaci uplatňovat u přepravce. Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození sepsat s dopravcem škodní protokol. (u přepravních služeb přímo s řidičem, u České pošty s řidičem nebo ve lhůtě do 24 hod od převzetí) a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem nebo zboží napřebírat z důvodu poškození. Toto platí také pro přebírání zboží na prodejnách.

Pokud kupující nepřekontroluje zboží bezprostředně při přijetí a v případě poškození nesepíše s přepravcem protokol, nemá žádné potvrzení, že mechanické poškození nespůsobil sám kupující, a tudíž přichází o jakoukoli možnost náhrady škody vzniklé mechanickým poškozením. Záruka se totiž nevztahuje na mechanické poškození.

Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá

  • používáním k jinému účelu než je výrobek určen
  • mechanickým poškozením zboží
  • neodbornou instalací, zacházením či obsluhou
  • zanedbáním péče a pravidelné údržby
  • poškozením přírodními živly

Při zásahu neodborné osoby do vnitřní elekroinstalace či mechanismů, které nejsou určeny pro ovládání výrobku záruka automaticky zaniká. Stejně tak záruka zaniká při poškození či odstranění pečetí a štítků s výrobním číslem.

V případě, že reklamace nebude uznána, prodávající sdělí kupujícímu důvod zamítnutí a nabídne možnost nezáruční opravy. Zároveň kupujícího informuje o ceně této opravy, případně o novém alternativním výrobku.

Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace, které je znečištěné a nesplňuje základní předpoklady pro hygienické předání zboží.

Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem internetového obchodu a v souladu s právními předpisy, platným v ČR.

Postup reklamace

V případě, že se na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vyskytne vada, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má zákazník v záruční době právo na reklamaci výrobku. Reklamaci výrobku je možno uplatnit přímo v našem servisu, kam je možno reklamovaný výrobek zaslat:

Pavel Hermély
Tovačovská 3337/2d
750 02 Přerov
IČO: 67688691
DIČ: CZ6705130344

Před odesláním reklamace na naši adresu nás prosím kontaktujte na emailové adresy hermely@hermely.cz, obchod@hermely.cz, (uveďte typ výrobku, číslo nákupní faktury, stručný popis závady), urychlíte tím vyřízení vaší reklamace. Doporučujeme výrobek zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím výrobku. Reklamaci zasílejte na vlastní náklady, nikoliv dobírkou - zásilky zaslané na dobírku nebudou přijaty. Doporučujeme zásilku pojistit.

U produktů, kde je předmětem reklamace vada viditelná okem, doporučujeme zboží vyfotit a fotografie zaslat na e-mailovou adresu hermely@hermely.cz v příloze ke zprávě, která bude obsahovat Vaše Jméno, číslo daňového dokladu, popis závady, popřípadě jiné informace, které nám chcete sdělit. Tento způsob šetří čas i peníze oběma stranám. Ve většině případů stačí našim dodavatelům pro posouzení reklamace právě tyto fotografie a není potřeba zboží fyzicky zasílat. Po vyjádření výrobce případně dovozce produktu Vás bude kontaktovat náš pracovník a e-mailem nebo telefonicky Vás informuje o dalším postupu. V případě uznání reklamace se domluvíte na výměně, opravě případně zaslání náhradního dílu. V případě neuznání reklamace Vás bude pracovník rovnou informovat o možnostech a ceně nezáruční opravy.

Pokud se jedná o raklamaci vady, která viditelná není, reklamovaný produkt pošlete v originálním obalu zpět na níže uvedenou adresu, balík označte zřetelně slovem "REKLAMACE" a do balíku přiložte kopii daňového dokladu, u strojů také kopii záručního listu (pokud u stroje záruční list nebyl vypište alespoň výrobní číslo stroje) a průvodní dopis. Tento dopis by měl obsahovat Vaše jméno, číslo daňového dokladu, popis závady, popřípadě jiné informace, které nám chcete sdělit. Opět po vyjádření výrobce případně dovozce Vás bude kontaktovat náš pracovník a informuje Vás o dalším postupu viz výše.

Jestliže Vám více vyhovuje zboží dovést osobně, můžete, ale je potřeba se nejdříve telefonicky domluvit na telefonním čísle 603 570 637, nebo 581 793 217. Opět k produktu přiložte kopii daňového dokladu spolu sprůvodním dopisem obsahujícím Vaše Jméno, číslo daňového dokladu, popis závady, popřípadě jiné informace, které nám chcete sdělit.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dána zákonem č. 634/1992 Sb., a činí 30 dnů.

Tento reklamační řád nabývá účinnost 1.11.2014

Pro bližší či přesnější informace nás můžete kontaktovat na:

Pavel Hermély
Tovačovská 3337/2d
750 02 Přerov
tel: +420 603 570 637, +420 581 793 217
mail: hermely@hermely.cz, obchod@hermely.cz